torsdag den 17. maj 2012

Stronzo Brewing Co.: Brown Ale

Hmmm... Måske jeg skulle opgradere til noget professionelt videoudstyr, hvis jeg vil vlogge i stedet for blogge. Denne gang er det lykkedes at få halvdelen af anmeldelsen i kassen - og den skal du naturligvis ikke snydes for. Men selve smagningen glippede. Den får du derfor som tekst efter videoen.



Smagen passer rigtigt godt til duften. Svesker, rosiner, nødder, lidt bitterhed, men ikke meget. Chokolade uden at være klistret. En god mundfylde. Af en brown ale at være bestemt en af de bedste, jeg har smagt. Men den er stadig sød. For sød efter min smag - og for lidt humle. Helt klart for lidt humle.

Stronzo Brewing Co.: Brown Ale: 8/10 på Qvistgaards ØLometer - det 8. point for at have løftet brown ale-genren. Men så heller ikke mere. Denne når ikke de svimlende højder, som Stronzos Golden og Blonde Ales.

I øvrigt er etiketterne tegnet af Hornsleth - ham med den afrikanske landsby. Hvorfor nu det? Det må være en gimmick, der tiltaler café-segmentet - ikke mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar